Uudistuva toiminta, sujuva arki ja paremmat palvelut
Haetko kumppania rakentamaan uudistumiskykyä, ratkomaan ongelmia, parantamaan työnantajavetovoimaa yrityskulttuurilla ja asiakkaiden kokemusta palvelusta tai uudistamaan palveluja?
INNOLEAN® PEOPLE EXELLENCE ja EXCELLENT SERVICE -muutosohjelmat, työpajat ja kehittämisen fasilitointi perustuvat Lean kehittämisen, palvelumuotoilun, vastuullisuuden ja hyvän johtamisen periaatteisiin ja tutkimukseen. Työmme on parantaa ja uudistaa työtapoja, yhteistyötä, palveluja ja ihmisten kokemuksia.
Työvälineet:
Konsultointi I Sparraus I Muutoksen johtaminen I Muutospolut ja toteutussuunnitelmat I Muutoksen juurruttamisen tuki I Lähtötilanne-analyysit I Vaikuttavuuden arvioinnit I Henkilöstö- ja palvelututkimukset I Lean ja ketterä kehittäminen I Palvelumuotoilu I Koulutus I Valmennus I Puheenvuorot I Kokeilut, pilotoinnit
Toimintaympäristön muutokset edellyttävät jatkuvaa, vastuullista uudistumista.
Uudistumiskyvyn ja sujuvan työn rakentaminen lähtee johtamisesta. Hyvä ihmisten johtaminen on valinta.
Työssä onnistumisen kivijalka on sujuva arki. Mikä estää työn tekemisen hyvin ja miten purkaa esteet?
Asiakasymmärrys ja palvelujen kehitys ovat avain menestykseen ja asiakastyytyväisyyteen.
Uudistuminen vaatii rohkeaa ajattelua ja lähtee ihmisistä.