Innostaa, haastaa ja herättelee
Etsitkö inspiroivaa asiantuntijapuhujaa tilaisuuteen, johtoryhmälle tai henkilöstölle?
- Inspiroivia ja kohdennettuja keynote-puheenvuoroja, jotka inspiroivat, haastavat ajattelua ja herättävät kuulijat ajattelemaan uudella tavalla.
- Syvällisiä asiantuntijaluentoja, jotka pureutuvat nykypäivän haasteisiin ja tulevaisuuden mahdollisuuksiin.
- Käytännönläheisiä vinkkejä, jotka on suunniteltu tehostamaan päivittäistä työskentelyä ja parantamaan tiimien suorituskykyä.
- Jokainen esitys räätälöity vastaamaan juuri teidän organisaationne tarpeita ja tavoitteita sekä viestimään tärkeimmät viestisi tehokkaasti.
Kenelle?
- Johdolle, esimiehille & johtoryhmille
- Tilaisuuksiin, henkilöstöpäivään & viikko- ja aamupalavereihin
- Yritysryhmille ja yrittäjille
Toteutusvaihtoehdot
- Live-esiintyminen paikan päällä
- Webinaari
- Interaktiiviset workshopit
Esimerkkejä teemoista
Strateginen uudistuminen
Perinteisestä johtamisesta moderniin johtamiseen
Työnantajakuva kilpailueduksi
Vastuullisuus kilpailueduksi
Asiakaslähtöisyys kilpailueduksi
Johtamisen, henkilöstön ja toiminnan uudistaminen
Työn arjen sujuvuuden ja sen johtamisen kehittäminen
Moderni johtaminen – kilpailuetu
Lean-ajattelu ja kehittäminen
Lean ajattelu ja työhyvinvointi
Lean ajattelu ja ihmislähtöinen johtaminen
Tekoälyn hyödyntäminen kehittämisessä
Asiakaskokemus ja palvelujen uudistaminen
Koukuttavia kokemuksia, koskettavia tunteita
Asiakaslähtöisyys ja asiakaskeskeinen toiminta
Tuotteistaminen ja hinnoittelu
Tekoälyn hyödyntäminen kehittämisessä
Asiakasymmärrys – kaiken perusta
Uudet prosessit, paremmat kokemukset
Suomen Lean Yhdistys 2023: Työarjen sujuvuus ja sen johtaminen – parasta työhyvinvointia ja tuottavuutta
Professio 2023: Lean-ajattelu ja työhyvinvointi: Miten kehittää työarjen sujuvuutta ja lisätä työntekijöiden sitoutumista?
Helsingin kaupunki, esihenkilöt 2023: Lean – Työhyvinvointia ja tuottavuutta ihmislähtöisesti ja kestävästi
Suomen Toimitusjohtajakoulu Oy: Talouden ja tuottavuuden johtaminen, useita koulutusohjelmia.
Wakaru Asiakaspalveluviikko: Kohti ylivoimaista sujuvuutta ja hyötyä!
Wave CCD asiakaspalvelun ajankohtaispäivä: Asiakastiedosta asiakasymmärrykseen
Business Finland: Asiakaskokemus ja jatkuva parantaminen, useita kiertueita yhdessä kanadalaisen asiantuntijan Tuija Seipelin kanssa (Turku, Tampere, Helsinki, Rovaniemi, Oulu)
Tampereen ammattiopisto TAKK: Verkostojen johtaminen ja kehittäminen. Puheenvuoro ja työpaja.
Ota yhteyttä, pyydä tarjous ja varaa online-tapaaminen!
“Konkreettisia esimerkkejä tavoista muuttaa työtä sujuvammaksi ja muutosten hyödyt. Hyviä esimerkkejä.”
“Kouluttaja on osaava ja innostava, aihe erittäin ajankohtainen. Todella hyvä puheenvuoro!”
“Itselläni on paraikaa menossa aiheeseen liittyvä työkuorman ja työnkierron muutostilanne. Sain taulukoiden sisällöistä hyviä perusteluja viedä asioita eteenpäin.”
“Laaja-alainen kehitysprojektien kuvaus. Laajensi omaa perspektiiviä. Paljon ajattelun aihetta.”
“Konkreettisia askeleita oman palvelun kehittämiseen.”
”Kokonaisuudessa hyvin rakennettu esitys👍”
”Paljon uusia ajatuksia ja vahvistusta omille ajatuksille.”
Hinnoittelu
Puheenvuorot ja luennot voidaan toteuttaa joko läsnä tai online. Huomioithan, että nämä ovat vain esimerkkejä ja räätälöimme puheenvuorot tarpeidesi mukaan. Hinta vaihtelee puheenvuoron aiheen, toteutustavan ja tavoitteen mukaan. Et maksa puheenvuoron pituudesta vaan 25+ vuoden asiantuntemuksesta ja käytännön kokemuksesta organisaatioiden ja liiketoiminnan kehittämisessä, ajantasaisesta osaamisesta ja puheen räätälöinnistä osallistujia varten. Pyydä tarjous.
Hinta 900€ – 3000€
Hintaan lisätään alv, materiaali-, matka- ja majoituskulut
Nina Lappalainen
Toimitusjohtaja
Uudistamisen Arkkitehti
Muutosjohtaja (Interim)
Palvelujen Lean kehittäjä
Excellence in Service –asiantuntija
Nina Lappalainen on Proinnon toimitusjohtaja, Lean-ajattelun sanansaattaja ja uudistamisen asiantuntija, jolla on yli 30 vuoden kokemus palveluliiketoiminnassa. Hänet tunnetaan Palvelujen Lean-kehittäjänä ja Excellence in Service -asiantuntijana. Hän on erikoistunut moderniin johtamiseen, muutosjohtamiseen sekä asiakaskeskeiseen ja yritysvastuulliseen toimintakulttuuriin.
Nina on tehokas strategian juurruttaja, joka edistää yhteistyötä johdon ja henkilöstön välillä ja on ollut mukana monissa uudistusprosesseissa ja kehitysohjelmissa sekä yksityisellä että julkisella sektorilla.