Johdon ja henkilöstön kehittämispäivä

Vaikuttavuutta kehittämispäiviin

Proinno tarjoaa ainutlaatuiset kehittämispäiväkonseptit, jotka parantavat työn sujuvuutta, tehokkuutta, hyvinvointia ja asiakaskokemusta. INNOLEAN® ja INNOSERVE® -metodit yhdistävät parhaat käytännöt ja työkalut räätälöityihin työpajoihin, jotka inspiroivat, opettavat ja saavat aikaan muutosta. 94% asiakkaistamme suosittelee palveluitamme. Lue lisää, miten voimme auttaa kohti sujuvampaa työarkea ja asiakaslähtöisempää toimintaa. Valitse Proinno – Valitse vaikuttavuus.

Proinno tarjoaa erittäin tehokasta ja käytännönläheistä kehittämispäiväkonseptia, jotka on suunniteltu vastaamaan organisaationne tarpeita työarjen sujuvuuden ja asiakaskeskeisyyden kehittämiseksi. INNOLEAN® kehittämispäivä keskittyy työn sujuvuuden, tuottavuuden ja työhyvinvoinnin parantamiseen. INNOSERVE® kehittämispäivä uudistaa asiakasajattelua, asiakaskokemusta ja palvelun sujuvuutta.

Menetelmämme pohjautuvat vankkaan tutkimustietoon ja pitkäaikaiseen käytännön kokemukseen. Yhdistämme Lean-ajattelun, modernin johtamisen ja erinomaisen palvelun periaatteet organisaationne strategisten tavoitteiden ja arvojen kanssa. 94% asiakkaistamme suosittelee palveluitamme.

Moderni työelämä vaatii jatkuvaa kehittämistä. INNOLEAN® Kehittämispäivä tarjoaa ainutlaatuisen, käytännönläheisen lähestymistavan työn sujuvuuden ja tuottavuuden parantamiseen. Keskeisenä tavoitteenamme on tehdä työnteosta sujuvampaa, henkilöstöstä tyytyväisempää ja asiakaskokemuksesta parempaa.

Palvelumme perustuvat syvälliseen ymmärrykseen työprosesseista ja niiden kehittämismahdollisuuksista. Jokainen INNOLEAN® Kehittämispäivä räätälöidään alusta loppuun osallistujien tarpeiden, organisaation arvojen ja toimintaperiaatteiden mukaan.

Päivän aikana osallistujat sukeltavat interaktiivisiin työpajoihin, jotka hyödyntävät todellisia case-esimerkkejä ja keskittyvät konkreettisiin ongelmanratkaisutekniikoihin, kuten Lean-ajatteluun, A3-menetelmiin ja ryhmäkeskusteluihin. Aktiivinen osallistuminen varmistaa, että jokainen saa välittömästi sovellettavaa tietoa ja työkaluja arjen haasteisiin.

Toteutustavat:
Pikastartti: Nopea työpaja, joka antaa katsauksen Lean ajatteluun ja työn sujuvuuden kehittämiseen. Hyödynnämme inspiroivia kokemustarinoita ja visualisointeja, jotka auttavat osallistujia ymmärtämään työn sujuvuuden merkityksen.

Startti: Syvällinen kehittämispäivä, joka on osa laajempaa henkilöstötutkimusta. Työpaja keskittyy syventämään ymmärrystä työn sujuvuuden parantamisesta käyttäen todellisia työprosessien esimerkkejä. Tämä sessio luo vankan perustan kestävälle muutokselle organisaation toimintatavoissa, integroimalla opit tiiviisti yrityksen strategiaan ja arvoihin.

INNOLEAN®-kehittämispäivä tarjoaa työkaluja ja menetelmiä, jotka tuovat välittömiä parannuksia ja pitkäaikaisia hyötyjä.

Esimerkkejä

Ota yhteyttä tänään ja varaa INNOLEAN® Kehittämispäivä. Rakennetaan yhdessä työympäristö, jossa jokainen päivä on askel kohti tehokkaampaa ja tyytyväisempää työelämää. Tutustu lisää ja varaa online-tapaaminen. Ota yhteyttä ja pyydä tarjous.

INNOSERVE® kehittämispäivä uudistaa organisaationne asiakaskeskeisyyden tarjoamalla kohdennettuja työpajoja, jotka hyödyntävät todellisia asiakaskertomuksia ja syventävät asiakasymmärrystä. Käytännönläheiset ja osallistavat menetelmämme varmistavat, että jokainen työpaja tuottaa heti sovellettavissa olevia tuloksia. Palvelu nivoutuu saumattomasti yhteen yrityksenne strategian, arvojen ja toimintaperiaatteiden kanssa.

INNOSERVE® kehittämispäivä auttaa oivaltamaan asiakaskokemukseen vaikuttavia tekijöitä ja niiden merkityksen liiketoiminnalle sekä kehittämään niitä. Päivässä kehitetään taitoja asiakaskohtaamisissa käytännön harjoitusten ja aitojen asiakaskertomusten kautta. Luomme yhdessä selkeän suunnitelman, joka ohjaa konkreettisia toimenpiteitä asiakaskokemuksen parantamiseksi. Asiakaskokemuksen ja palvelujen pehittämisen kohde on valittavissa yrityksen tarpeen mukaan. Työpajat lisäävät henkilöstönne ymmärrystä ja motivaatiota asiakaskeskeiseen ajatteluun, parantaa palvelun laatua ja asiakastyytyväisyyttä.

Toteutusvaihtoehdot:
Pikastartti:
Nopea työpaja, joka tarjoaa katsauksen asiakaskokemuksen kehittämisen perusteisiin. Käytämme inspiroivia kokemustarinoita ja visualisointeja, jotka auttavat osallistujia hahmottamaan asiakkaiden polkuja ja kohtaamisia.

Startti: Kehittämispäivä, joka on integroitu osaksi kattavaa henkilöstötutkimusta, joka sisältää sekä syvällisen online-kyselyn että henkilökohtaiset haastattelut. Syventää asiakaskeskeistä ajattelua, käyttäen todellisia asiakaskokemuksia pohjana. Työpaja luo vankan perustan kestävälle muutokselle organisaation toimintatavoissa, integroimalla opit tiiviisti yrityksen strategiaan ja arvoihin.

Esimerkkejä

Yksittäinen pikastartti-työpaja, 0,5 pv

Laajempi startti-sarja,
alkaen 2 x työpaja 0,5 pv

Integroitu asiakas tai henkilöstötutkimus ja kehittämispäivä

Varaa INNOSERVE®-kehittämispäivä nyt ja vie organisaatiosi asiakaskokemus uudelle tasolle. Tutustu lisää ja varaa online-tapaaminen. Ota yhteyttä ja pyydä tarjous.

Tavoitteena mitattavat tulokset ja todellinen muutos. Tarjoamme myös seuranta- ja sparrauspäiviä, jotka takaavat, että muutokset eivät vain ole suunnitelmia vaan muuttuvat pysyviksi parannuksiksi organisaatiossanne.

”Ninalla on pitkä kokemus, vahva kehitysosaaminen ja hyvät kommunikointitaidot. Hänellä on riittävästi auktoriteettia ja hän saa kaikki mukaan kehittämään. Hän laittaa itsensä täysillä likoon ja samalla saa kaikista ihmisistä parhaat puolet esiin, tuottaa ihmisille onnistumisen kokemuksia. Loistavaa!” Joosia Miettinen, omistaja, Makrum

”Isossa muutostilanteessa onnistuttiin tuomaan tiimiä yhteen ja nostamaan esille työn sujuvuuden esteitä. Mukavan ilmapiirin luomisessa onnistuttiin. Henkilöstön palaute valmennuksesta oli hyvää.” Sanna Mäensivu, palvelualuepäällikkö, Rovaniemen kaupunki, työllisyyspalvelut

”Erinomaisen hyvin valmistelu ja jäsennelty kokonaisuus. Selkeät askelmerkit miten jatkossa edetään. Huomioitu organisaatiomme toiminnan monimuotoisuus ja se, että meillä itsellä on vastuu soveltaa oppeja käytäntöön. Käytännönläheinen, kannustava ja innostava -tykkään :)”

”Perusteellinen perehtyminen ennalta yhtiömme toimintaan, arvoihin ja päämääriin tehosti keskittymistä oikeisiin asioihin, joihin saatiin myös oikeita ratkaisuja.”

”Vankan asiantuntemuksensa lisäksi Nina on myös todella suunnitelmallinen ja asiaan paneutuva. Itse kehittämistyössä hän on innostava ja voimaannuttava!”

”Käytännönläheisyys ja meille oikeiden asioiden yhdessä työstäminen ylitti odotukset.”

”Kokemus ja ymmärrys asiakaslähtöisestä palveluliiketoiminnasta huokuu. Lämminhenkinen, käytännönläheinen ja innostava!”

”Hyvin suunniteltu ja toteutettu. Yhdessä tehty. Saimme aikaan konkreettista ja hyödyllistä.”

”Käytännönläheisyys iso plussa! Hieno päivä! Vetäjällä oli konkrettinen ja maanläheinen lähestymistapa.”

”Hyvä työskentelytapa. Kuinka paljon aikaa, jaksamista ja kustannuksia säästettäisiin, jos varattaisiin projektien ja sisäisen toiminnan kehittämistä varten aika, paikka ja ammattitaitoinen fasilitoija sekä suunnitellaan se hyvin. Arjessa on liian kiire ja koitetaan säästää siitä mistä ei pitäisi: ihmisten työskentely kasvotusten. ”

”Lean-ajattelu näkyy toimintakulttuurissa havaittuina muutoksina esim. palaverikäytännöt tehokkaampi ajankäyttö, jämäkämpi ja selkeämpi agenda.”

”Poikkeamien käsittely on lähtenyt toimimaan systemaattisesti.”

”Olen oppinut, että voin vaikuttaa omaan työhöni hyvin paljon, organisoiminen ja vakiointi helpottaa aikaa tosi paljon.”

”Tällaisella toimintamallilla ihmiset ”pakotetaan” kantamaan vastuunsa työskentelystä, läsnäolevasta keskittymisestä ja lopputuloksesta.”

”Oivallus siitä, kuinka hyvin ryhmä voi toimia. Todella hyvä ilmapiiri oli koko työskentelyn aikana ja käytiin ryhmässä hyviä keskusteluja. Keskustelun aikana tuli esiin erilaisia näkökulmia samaan asiaan. Nopeassa ajassa sai paljon laajemman ymmärryksen ratkaistavana olevasta asiasta.”

”Onnistuttiin parantamaan palveluajattelua asiakkaan näkökulmasta käsin sekä ideoimaan uusia asiakaslähtöisiä lähestymistapoja palvelujen tuottamiseksi.” Sanna Mäensivu, palvelualuepäällikkö, Rovaniemen kaupunki, työllisyyspalvelut


Toteutuksemme ovat saaneet erityistä kiitosta hyödyllisyydestä ja innostavuudesta – tuloksellisuus yllättää osallistuja joka kerta. Tämä konsepti todella toimii!

Referenssejä: lukuisia johdon, henkilöstön, johtoryhmien ja yrittäjäryhmien kehittämispäiviä: Makrum Oy, Ortofix Oy, Koillis-Satakunnan Sähkö Oy, Salpamaa Oy, Certum Oy, Tuccabaja Oy, ApuLappi Oy, Rovaniemen Osaamo, Pirkanmaan TE-palvelut, Pohjois-Pohjanmaan TE-palvelut, Akkoy Service Oy, Napapiirin kuljetus Oy henkilöstö, Lapin pelastuslaitos, Keski-Pohjanmaan pelastuslaitos, johtoryhmä ja henkilöstö, Vastuuremontti Oy, Napapiirin Kuljetus Oy palveluntuottajaverkosto, ELY-keskus, TE-palvelut, Eduro-säätiö, Business Finland, Kulttuurikeskus Korundi jne.

Kehitämme yhdessä organisaationne toimintaa kohti tehokkaampaa ja työntekijäystävällisempää tulevaisuutta.

Kiinnostuitko?

Varaa kehittämispäivä nyt! Tutustu lisää ja varaa online-tapaaminen. Pyydä tarjous.

Proinnon toimitusjohtaja Nina Lappalainen nojailee Tampere-talon upeassa näyttelytilassa.

Nina Lappalainen

Toimitusjohtaja

Uudistamisen Arkkitehti
Muutosjohtaja (Interim)
Palvelujen Lean kehittäjä
Excellence in Service –asiantuntija

Nina Lappalainen on Proinnon toimitusjohtaja, Lean-ajattelun sanansaattaja ja uudistamisen asiantuntija, jolla on yli 30 vuoden kokemus palveluliiketoiminnassa. Hänet tunnetaan Palvelujen Lean-kehittäjänä ja Excellence in Service -asiantuntijana. Hän on erikoistunut moderniin johtamiseen, muutosjohtamiseen sekä asiakaskeskeiseen ja yritysvastuulliseen toimintakulttuuriin.

Nina on tehokas strategian juurruttaja, joka edistää yhteistyötä johdon ja henkilöstön välillä ja on ollut mukana monissa uudistusprosesseissa ja kehitysohjelmissa sekä yksityisellä että julkisella sektorilla.

nina.lappalainen@proinno.fi 0400 308 767