Vaikuttavia kehittämispäiviä

Ainutlaatuinen kehittämispäiväkonsepti, joka parantaa palvelun sujuvuutta, herättelee asiakaslähtöistä ajattelua, syventää asiakasymmärrystä ja parantaa työntekijä- ja asiakaskokemusta. INNOSERVE® -metodi yhdistää parhaat käytännöt ja työkalut räätälöityihin työpajoihin, jotka inspiroivat, opettavat ja saavat aikaan muutosta. 94% asiakkaistamme suosittelee palveluitamme. Valitse Proinno – Valitse vaikuttavuus.

Inspiroiva ja käytännönläheinen kehittämispäiväkonsepti, joka on suunniteltu vastaamaan organisaationne tarpeita palvelun sujuvuuden ja asiakaskeskeisyyden kehittämiseksi. INNOSERVE® kehittämispäivä uudistaa asiakasajattelua, asiakaskokemusta ja palvelun sujuvuutta.

Menetelmämme pohjautuvat vankkaan tutkimustietoon ja pitkäaikaiseen käytännön kokemukseen. Yhdistämme Lean ja asiakastalousajattelun, modernin johtamisen ja erinomaisen palvelun periaatteet organisaationne strategisten tavoitteiden ja arvojen kanssa. 94% asiakkaistamme suosittelee palveluitamme.

INNOSERVE® kehittämispäivä uudistaa organisaationne asiakaskeskeisyyden tarjoamalla kohdennettuja työpajoja, jotka hyödyntävät todellisia asiakaskertomuksia ja syventävät asiakasymmärrystä. Käytännönläheiset ja osallistavat menetelmämme varmistavat, että jokainen työpaja tuottaa heti sovellettavissa olevia tuloksia. Palvelu nivoutuu saumattomasti yhteen yrityksenne strategian, arvojen ja toimintaperiaatteiden kanssa.

INNOSERVE® kehittämispäivä auttaa oivaltamaan asiakaskokemukseen vaikuttavia tekijöitä ja niiden merkityksen liiketoiminnalle sekä kehittämään niitä. Päivässä kehitetään taitoja asiakaskohtaamisissa käytännön harjoitusten ja aitojen asiakaskertomusten kautta. Luomme yhdessä selkeän suunnitelman, joka ohjaa konkreettisia toimenpiteitä asiakaskokemuksen parantamiseksi. Asiakaskokemuksen ja palvelujen pehittämisen kohde on valittavissa yrityksen tarpeen mukaan. Työpajat lisäävät henkilöstönne ymmärrystä ja motivaatiota asiakaskeskeiseen ajatteluun, parantaa palvelun laatua ja asiakastyytyväisyyttä.

Toteutusvaihtoehdot:
Pikastartti:
Nopea työpaja, joka tarjoaa katsauksen asiakaskokemuksen kehittämisen perusteisiin. Käytämme inspiroivia kokemustarinoita ja visualisointeja, jotka auttavat osallistujia hahmottamaan asiakkaiden polkuja ja kohtaamisia.

Startti: Kehittämispäivä, joka on integroitu osaksi kattavaa henkilöstötutkimusta, joka sisältää sekä syvällisen online-kyselyn että henkilökohtaiset haastattelut. Syventää asiakaskeskeistä ajattelua, käyttäen todellisia asiakaskokemuksia pohjana. Työpaja luo vankan perustan kestävälle muutokselle organisaation toimintatavoissa, integroimalla opit tiiviisti yrityksen strategiaan ja arvoihin.

Esimerkkejä

Yksittäinen pikastartti-työpaja, 0,5 pv

Laajempi startti-sarja,
alkaen 2 x työpaja 0,5 pv

Integroitu asiakas tai henkilöstötutkimus ja kehittämispäivä

Varaa INNOSERVE®-kehittämispäivä nyt ja vie organisaatiosi asiakaskokemus uudelle tasolle. Tutustu lisää ja varaa online-tapaaminen. Ota yhteyttä ja pyydä tarjous.

Tavoitteena mitattavat tulokset ja todellinen muutos. Tarjoamme myös PLUS+ seuranta- ja sparrauspäiviä, jotka takaavat, että muutokset eivät vain ole suunnitelmia vaan muuttuvat pysyviksi parannuksiksi organisaatiossanne.

Tutustu myös INNOLEAN® kehittämispäivä keskittyy työn sujuvuuden, tuottavuuden ja työhyvinvoinnin parantamiseen. 

”Ninalla on pitkä kokemus, vahva kehitysosaaminen ja hyvät kommunikointitaidot. Hänellä on riittävästi auktoriteettia ja hän saa kaikki mukaan kehittämään. Hän laittaa itsensä täysillä likoon ja samalla saa kaikista ihmisistä parhaat puolet esiin, tuottaa ihmisille onnistumisen kokemuksia. Loistavaa!” Joosia Miettinen, omistaja, Makrum

”Perusteellinen perehtyminen ennalta yhtiömme toimintaan, arvoihin ja päämääriin tehosti keskittymistä oikeisiin asioihin, joihin saatiin myös oikeita ratkaisuja.”

”Vankan asiantuntemuksensa lisäksi Nina on myös todella suunnitelmallinen ja asiaan paneutuva. Itse kehittämistyössä hän on innostava ja voimaannuttava!”

”Käytännönläheisyys ja meille oikeiden asioiden yhdessä työstäminen ylitti odotukset.”

”Kokemus ja ymmärrys asiakaslähtöisestä palveluliiketoiminnasta huokuu. Lämminhenkinen, käytännönläheinen ja innostava!”

”Käytännönläheisyys iso plussa! Hieno päivä! Vetäjällä oli konkrettinen ja maanläheinen lähestymistapa.”

”Tällaisella toimintamallilla ihmiset ”pakotetaan” kantamaan vastuunsa työskentelystä, läsnäolevasta keskittymisestä ja lopputuloksesta.”

”Oivallus siitä, kuinka hyvin ryhmä voi toimia. Todella hyvä ilmapiiri oli koko työskentelyn aikana ja käytiin ryhmässä hyviä keskusteluja. Keskustelun aikana tuli esiin erilaisia näkökulmia samaan asiaan. Nopeassa ajassa sai paljon laajemman ymmärryksen ratkaistavana olevasta asiasta.”

”Onnistuttiin parantamaan palveluajattelua asiakkaan näkökulmasta käsin sekä ideoimaan uusia asiakaslähtöisiä lähestymistapoja palvelujen tuottamiseksi.” Sanna Mäensivu, palvelualuepäällikkö, Rovaniemen kaupunki, työllisyyspalvelut

Toteutuksemme ovat saaneet erityistä kiitosta hyödyllisyydestä ja innostavuudesta – tuloksellisuus yllättää osallistuja joka kerta. Tämä konsepti todella toimii!

Tutustu myös INNOLEAN® kehittämispäivä keskittyy työn sujuvuuden, tuottavuuden ja työhyvinvoinnin parantamiseen. 

Referenssejä: lukuisia johdon, henkilöstön, johtoryhmien ja yrittäjäryhmien kehittämispäiviä: Makrum Oy, Ortofix Oy, Koillis-Satakunnan Sähkö Oy, Salpamaa Oy, Certum Oy, Tuccabaja Oy, ApuLappi Oy, Rovaniemen Osaamo, Pirkanmaan TE-palvelut, Pohjois-Pohjanmaan TE-palvelut, Akkoy Service Oy, Napapiirin kuljetus Oy henkilöstö, Lapin pelastuslaitos, Keski-Pohjanmaan pelastuslaitos, johtoryhmä ja henkilöstö, Vastuuremontti Oy, Napapiirin Kuljetus Oy palveluntuottajaverkosto, ELY-keskus, TE-palvelut, Eduro-säätiö, Business Finland, Kulttuurikeskus Korundi jne.

Kehitämme yhdessä organisaationne toimintaa kohti tehokkaampaa ja työntekijäystävällisempää tulevaisuutta.

Kiinnostuitko?

Varaa kehittämispäivä nyt! Tutustu lisää ja varaa online-tapaaminen. Pyydä tarjous.

Nina Lappalainen

Toimitusjohtaja

Uudistamisen Arkkitehti
Muutosjohtaja (Interim)
Palvelujen Lean kehittäjä
Excellence in Service –asiantuntija

Nina Lappalainen on Proinnon toimitusjohtaja, Lean-ajattelun sanansaattaja ja uudistamisen asiantuntija, jolla on yli 30 vuoden kokemus palveluliiketoiminnassa. Hänet tunnetaan Palvelujen Lean-kehittäjänä ja Excellence in Service -asiantuntijana. Hän on erikoistunut moderniin johtamiseen, muutosjohtamiseen sekä asiakaskeskeiseen ja yritysvastuulliseen toimintakulttuuriin.

Nina on tehokas strategian juurruttaja, joka edistää yhteistyötä johdon ja henkilöstön välillä ja on ollut mukana monissa uudistusprosesseissa ja kehitysohjelmissa sekä yksityisellä että julkisella sektorilla.

nina.lappalainen@proinno.fi 0400 308 767