Asiakaskokemuksen ja palvelujen kehittämisen INNOLEAN® SMART-analyysi 

  • Kaipaatko apua uusien palvelujen innovoimiseen?
  • Kaipaatko apua uusien palvelujen innovoimiseen tai olemassa olevien kehittämiseen?
  • Onko palvelutuotannossa sujuvuudessa ja laadussa vaihtelua?

Jo yhdellä toimintatavan muutoksella saadaan parannettua merkittävästi asiakkaiden kokemusta palvelusta, palvelun laatua ja säästettyä kustannuksissa. 

Asiakastyytyväisyys parani +1.2 yksikköä. Kun korjattiin 22 kpl kohtaa palvelupolussa. Yhteistyötä 12 kk.

”Yhdellä kysymyksellä saatiin aikaan lisämyyntiä yli 300 000€/vuosi. Muutoksen vakiintuminen vei kaksi vuotta”

"Poistamalla asiakkaan palvelupolusta turhauttava odottaminen 3 min/asiakas x 70 asiakasta / viikko, 9 toimipistettä = ajansäästö euroina 54 000€ / vuosi ja asiakastyytyväisyys parani 1.2 yksikköä."

Mistä kannattaa aloittaa?
Lähtötilanteen analyysi on kehittämisen perusta. Selvitämme kymmenessä päivässä, palvelun tai palvelukulttuurin kehittämisen kohteet ja vahvuudet sekä annamme suosituksen tärkeimmistä kehittämistoimenpiteistä. Annamme 100%:n takuun palvelulle. 

Palvelu sopii myös ELY keskuksen kehittämispalvelun tuen piiriin Innovaatioiden kaupallistaminen
Kehittämisen kustannuksiin on mahdollista saada 75% tuki ELY-keskukselta.

Kiinnostuitko? Sovitaan verkkotapaaminen. Jutellaan tarpeista ja toteutuksesta lisää. Saat hinnan analyysille heti. 



Tutustu myös Työn tuottavuuden ja hyvinvoinnin kehittämisen SMART-analyysiin. 

Palvelun toteutus: