Etsitkö kouluttajaa, joka saa ihmiset takuuvarmasti osallistumaan ja tuloksia aikaan? Tai tilaisuuteen ajattelun herättäjää?

Ninalla on kyky saada ihmiset tekemään yhdessä. Hänellä on jo yli neljännesvuosisadan kokemus eri toimialojen ja satojen erilaisten asiakkaiden kanssa. Autan rakentamaan uudistumiskykyä, ratkomaan ongelmia, tekemään käytännön muutoksia toimintatapoihin, syventämään asiakasymmärrystä ja parantamaan palveluja ja asiakaskokemusta.  

Menetelmät ovat käytännönläheisiä, inspiroivia ja hyödyllisiä perustuen jatkuvan parantamisen ja tehokkaiden työskentelytapojen periaatteisiin. 

Työn tulokset ovat mitattavissa euroina, tehokkaana työaikana, palvelun yhtenäisenä laatuna, parantuneina asiakaskokemuksina ja työntekijöiden tyytyväisyytenä. 

Toteutusvaihtoehdot: paikan päällä, etänä verkkoympäristössä etäkokoustyökaluilla (mm. Microsoft Teams, Zoom, Adobe Connect, Googlen ilmaistyökalut) ja täydentämällä niitä helppokäyttöisillä ideoinnin, visualisoinnin, prosessoinnin ja päätöksenteon työkaluilla. 

Kokenut ja takuuvarma Nina Lappalainen herättelee, kouluttaa tai valmentaa henkilöstösi, johdon ja yhteistyökumppanit.
Soita numeroon 0400 308 767 tai lähetä sähköpostia osoitteeseen nina.lappalainen@proinno.fi 

 
 Miksi valita Nina Lappalainen?
  • Takuuvarma käytännön hyöty ja osallistujien tyytyväisyys (97% koulutuksiin osallistuneista suosittelee).
  • Laaja-alainen kokemus eri toimialoista ja asiakkuuksista.
  • Kyky valita sopivat menetelmät asiakkaan tarpeeseen.
  • Monipuolinen menetelmäosaaminen: palvelumuotoilu, lean, strategiatyökalut ja ketterän kehittämisen menetelmät, erilaiset osallistavat ideointi- ja yhteiskehittämisen menetelmät ja kehittämisen fasilitointi paikan päällä ja verkossa. 
  • Kaikki alkaa ja loppuu sovittuun aikaan.
  • Saat esitysmateriaalin ja yhteenvedon tuloksista sähköisenä jaettavaksi jälkikäteen.

Tutustu tarkemmin suosituimpiin sisältöihin! 
Työelämä Työn sujuvuus

INNOLEAN® START Lähtöselvitys ja suunnitelma. Muutostarpeiden tunnistaminen, ongelmanratkaisu, toiminnan uudelleen suuntaaminen.

Lue lisää
INNOLEAN® PEOPLE EXELLENCE, CUSTOMER EXPERIENCE ja EXCELLENT SERVICE -muutosohjelmat, työpajat ja kehittämisen fasilitointi perustuvat Lean kehittämisen, palvelumuotoilun, vastuullisuuden ja hyvän johtamisen periaatteisiin ja tutkimukseen. Työmme on parantaa ja uudistaa työtapoja, yhteistyötä, palveluja ja ihmisten kokemuksia. Parhaat tulokset saadaan asiakkaiden, työntekijöiden ja sidosryhmien kokemuksiin vaikuttavien tekijöiden yhtäaikaisesta parantamisesta.