Tuotteet Koulutukset, TYHY- ja kehittämispäivät
Etsitkö kouluttajaa tai fasilitaattoria, joka saa ihmiset takuuvarmasti innostumaan, osallistumaan ja tuloksia aikaan? Tai tilaisuuteen ajattelun herättäjää?
Ninalla on kyky saada ihmiset tekemään yhdessä. Hänellä on vankka kokemus eri toimialojen ja satojen erilaisten asiakkaiden kanssa. Nina auttaa rakentamaan uudistumiskykyä, ratkomaan ongelmia, tekemään käytännön muutoksia toimintatapoihin, syventämään asiakasymmärrystä, asiakaslähtöistä toimintaa ja parantamaan palveluja ja asiakaskokemusta.Menetelmät ovat käytännönläheisiä, inspiroivia ja hyödyllisiä perustuen jatkuvan parantamisen ja tehokkaiden työskentelytapojen periaatteisiin.
Työn tulokset ovat mitattavissa euroina, tehokkaana työaikana, palvelun yhtenäisenä laatuna, parantuneina asiakaskokemuksina ja työntekijöiden tyytyväisyytenä.
Toteutusvaihtoehdot: paikan päällä, etänä verkkoympäristössä etäkokoustyökaluilla (mm. Microsoft Teams, Zoom, Googlen Meet) ja täydentämällä niitä tarkoitukseen sopivilla ja helppokäyttöisillä ideoinnin, visualisoinnin, prosessoinnin ja päätöksenteon työkaluilla.
Kokenut ja takuuvarma, sertifioitu fasilitaattori, Nina Lappalainen herättelee, kouluttaa tai valmentaa henkilöstösi, johdon ja yhteistyökumppanit. Soita numeroon 0400 308 767 tai lähetä sähköpostia osoitteeseen nina.lappalainen@proinno.fi
Miksi valita Nina Lappalainen? | |
|
Tutustu tarkemmin suosituimpiin sisältöihin!
Työelämä
Sujuva työ ja yhteistyö -henkilöstön kehittämispäivä
YLIVOIMAISTA SUJUVUUTTA JA HYÖTYJÄ. Herättelevä puheenvuoro + innostava ja hyödyllinen yhteiskehittämisen työpaja
Asiakaskokemus, palvelut
Asiakaslähtöinen ajattelu ja toiminta - henkilöstön kehittämispäivä/valmennus
KOUKUTTAVIA KOKEMUKSIA JA ASIAKASLÄHTÖISTÄ PALVELUA. Herättelevä puheenvuoro + innostava ja hyödyllinen yhteiskehittämisen työpaja
INNOLEAN® -muutosohjelmat, työpajat ja kehittämisen fasilitointi perustuvat Lean kehittämisen, palvelumuotoilun, vastuullisen johtamisen periaatteisiin ja tutkimukseen. Työmme on parantaa ja uudistaa työtapoja, yhteistyötä, palveluja ja ihmisten kokemuksia. Parhaat tulokset saadaan asiakkaiden, työntekijöiden ja sidosryhmien kokemuksiin vaikuttavien tekijöiden yhtäaikaisesta parantamisesta.