Siirry sisältöön
Proinnon mustavalkoinen logo
  • Palvelut
    • Vastuullinen johtaminen
      Proinno rakentaa johtamisen rakenteen, jossa tieto, päätökset ja ihmiset kulkevat samaan suuntaan. Kun johtamisen rytmi on selkeä, työ kevenee ja tulokset näkyvät arjessa.
    • Työn sujuvuus ja jatkuva kehittäminen
      Työn sujuvuuden kehittäminen on kilpailukyvyn perusta. Kun työ etenee ilman kitkaa ja rakenteet tukevat tekemistä, tulokset näkyvät ihmisissä, työssä ja asiakasarvossa.
    • Vaikuttava asiakaskokemus ja palvelujen uudistaminen
      Asiakaskokemus 360° – luo unohtumattomia asiakaskohtaamisia
    • Strateginen sujuvuus ja vastuullinen uudistuminen
      Proinno auttaa organisaatioita tekemään strategiasta käytäntöä. Rakennamme järjestelmätason mallin, jossa johtaminen, vastuullisuus ja arjen työ etenevät samassa rytmissä – näkyvästi, mitattavasti ja kestävällä tavalla.
    • Tekoäly, analytiikka ja digitaaliset ratkaisut
      Merkityksellinen data muuttuu aidoksi hyödyksi vasta, kun se käsitellään yhdessä ja muutetaan konkreettisiksi kehitystoimiksi.
    • Innostavat kehityspäivät, työpajat, puheenvuorot ja valmennukset
      Räätälöidyt valmennuksemme ja työpajamme muuttavat ideat konkreettisiksi teoiksi ja pysyviksi tuloksiksi.
    ”Startti auttoi meitä hahmottamaan organisaation nykytilanteen ja antoi selkeän suunnan kehittämistyölle. Henkilöstön osallistaminen heti alusta lähtien varmisti, että saimme kokonaisvaltaisen kuvan kehityskohteista. Lopputuloksena syntyi konkreettinen ja realistinen toimintasuunnitelma, jonka avulla voimme viedä muutokset käytäntöön.”

    - Marko Hottinen, pelastusjohtaja, Keski-Pohjanmaan pelastuslaitos

  • Asiakastarinat
  • Meistä
  • Blogit
  • Yhteystiedot
    • Ajankohtaista
      Ajankohtaiset webinaarit, valmennukset ja blogit – lue lisää johtamisen kehittämisestä, asiakaskokemuksesta ja strategisista muutoksista. Tutustu nyt!
  • Palvelut
    • Vastuullinen johtaminen
      Proinno rakentaa johtamisen rakenteen, jossa tieto, päätökset ja ihmiset kulkevat samaan suuntaan. Kun johtamisen rytmi on selkeä, työ kevenee ja tulokset näkyvät arjessa.
    • Työn sujuvuus ja jatkuva kehittäminen
      Työn sujuvuuden kehittäminen on kilpailukyvyn perusta. Kun työ etenee ilman kitkaa ja rakenteet tukevat tekemistä, tulokset näkyvät ihmisissä, työssä ja asiakasarvossa.
    • Vaikuttava asiakaskokemus ja palvelujen uudistaminen
      Asiakaskokemus 360° – luo unohtumattomia asiakaskohtaamisia
    • Strateginen sujuvuus ja vastuullinen uudistuminen
      Proinno auttaa organisaatioita tekemään strategiasta käytäntöä. Rakennamme järjestelmätason mallin, jossa johtaminen, vastuullisuus ja arjen työ etenevät samassa rytmissä – näkyvästi, mitattavasti ja kestävällä tavalla.
    • Tekoäly, analytiikka ja digitaaliset ratkaisut
      Merkityksellinen data muuttuu aidoksi hyödyksi vasta, kun se käsitellään yhdessä ja muutetaan konkreettisiksi kehitystoimiksi.
    • Innostavat kehityspäivät, työpajat, puheenvuorot ja valmennukset
      Räätälöidyt valmennuksemme ja työpajamme muuttavat ideat konkreettisiksi teoiksi ja pysyviksi tuloksiksi.
  • Asiakastarinat
  • Meistä
  • Blogit
  • Yhteystiedot
    • Ajankohtaista
      Ajankohtaiset webinaarit, valmennukset ja blogit – lue lisää johtamisen kehittämisestä, asiakaskokemuksesta ja strategisista muutoksista. Tutustu nyt!
      • Uutiset
      • Webinaarit ja tilaisuudet
Ajankohtaista avainsanat

Osallistavat työskentelymenetelmät

Uudistumisen ja kestävän kasvun arkkitehti

Selaa artikkeleita aiheista
Tehokasta konsultointia ja työn sujuvuutta parhaimmillaan. Proinno auttaa yritystäsi menestymään
27.8.2024
|
Johtaminen, työn sujuvuus ja työhyvinvointi

Työn sujuvuus – Investointi, jota ei kannata ohittaa

Työn sujuvuus parantaa tuottavuutta, työhyvinvointia ja asiakaskokemusta. Lue, miksi se on nykypäivän organisaatiolle välttämätön investointi.

Lue koko artikkeli

Hae sivustolta

Voit hakea sivuston sisällöstä sivuja artikkeleita, henkilöitä sekä koulutuksia ja webinaareja.

Proinno logo valkoinen

Strateginen sujuvuus syntyy, kun johtaminen, työarki ja asiakasarvo etenevät samassa rytmissä – tiedolla, yhteistyöllä ja inhimillisyydellä.

nina.viskuri@proinno.fi 0400 308 767
  • Palvelut
  • Asiakastarinat
  • Meistä
  • Ajankohtaista
  • Yhteystiedot
  • Tietosuojaseloste
  • Laskutustiedot
Tilaa uutiskirje tästä

Tuoreimmat oivallukset ja uudistavat näkemykset sähköpostiisi!

Suomalaista palvelua Asiakastieto